حلماخانومحلماخانوم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ني ني من

روز برفي و ليز خوردن مامان

1392/11/25 13:31
نویسنده : مامانش
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم،خوبي؟راستش مامان جون ،من يه عذر خواهي بهت بدهکارم،روز دوشنبه که از خونه ي ماماني داشتم ميرفتم دکتر ،با اينکه ماماني خيلي گفت اکرم مراقب باش رو برفا ليز نخوري و اينکه من کلي با احتياط راه رفتم،چشمت روز بد نبينه وقتي رسيدم سر کوچه تققققققققق خوردم زمين،خخخخخخ،خلاصه با کلي ترس و دعا کردن که دخملم چيزيش نشده باشه رسيدم جلوي مطب ساعت حدودا 8بود ،پسرخاله ي مامان و خانومش هم اونجا بودن اخه اونا هم يه دخمل دارن که از تو 10روزبزرگتره،خلاصه تو اون سرما حدودا نيم ساعت وايساديم تا منشي تنبل خانوم دکتر بياد،وقتي در مطبو باز کرد من فوري رفتم دستشويي تا خيالم راحت شه که  توچيزيت نشده،بعدم رفتم پيش خانوم دکتر،تا رو صندلي نشستم گفتم خانوم دکتر من الان اومدني رو برفا افتادم،خانوم دکتر هم خنديد و گفت با باسن افتادي؟!!!!گفتم اره ،گفت پس نينيت دخمله،!!!!منم گفتم يعني چيزيش نشده؟گفت نه بيا صداي قلبشو گوش بده تا خيالت راحت بشه،وقتي صداي قلب کوچولوتو شنيدم خيالم راحت شد،خانوم دکتر هم جواب ازمايشمو سونو رو ديد و گفت همه چي عااااليه!منم کلي خداروشکر کردم که دخملم سالمه،خداااااااايااااااااا شکرتتتتتتتتتت!!!!:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد