حلماخانومحلماخانوم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ني ني من

سلام دخترنازم

1393/4/7 14:59
نویسنده : مامانش
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستي من،خوبي؟الان که دارم برات مينويسم روز اخرماه شعبانه يعني93/4/7و فردا اول ماه مبارک رمضان ،من اين ماهوخيلي دوست دارم،راستي دختر گلم يه خبر خوب،ايشالا7روزديگه مياي بغلم يعني چهاردهم تير،خيلي دوس داشتم روز تولد خودم دنيا بياي اما چون روز جمعه  بود خانوم دکترگفت جمعه ها ازصبح تاشب کلاس ميرم،منم قبول کردم که فرداي تولدم بياي،البته کار بابايي سخت ميشه ميدوني چرا؟!!چون بايد همزمان دوتا کادوتولد بخره!!!راستش دخترم الان که دارم برات مينويسم تو اتاقت دراز کشيدم و دارم باهات حرف ميزنم،يخورده هم گريه کردم،اخه دلم برا لگد زدنات وسکسکه کردنات تنگ ميشه،اما از يطرف هم خوشحالم که بغلت ميکنم...

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد